Klack naar de Outback - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Klasien Werf - WaarBenJij.nu Klack naar de Outback - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Klasien Werf - WaarBenJij.nu

Klack naar de Outback

Door: Klasien

Blijf op de hoogte en volg Klasien

16 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Op 21 januari 2007 vertrek ik voor een aantal weken naar Australië.
Mijn reis begint in Melbourne.
Vanuit Melbourne wil ik via de oostkust naar 'boven' reizen en in de buurt van Cairns richting de outback gaan (Alice Springs).
Als het lukt, wil ik dan ook nog naar Darwin in het noorden reizen.
Maar, er staat nog niets vast...!
Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen.
Veel leesplezier.

Groetjes, Klasien

  • 18 December 2006 - 02:13

    Sjoukje:

    Klasien! Wat vind ik DIT supervet van je zeg!!! Ga je in eerste instantie 'alleen'? Wat een onderneming! Ik wens je echt super veel plezier, en ik zal je zeker gaan volgen. Tutter Sjoukje (je weet wel, het zussie van mir die momenteel in Amerika woont)

  • 21 December 2006 - 18:33

    Djaila:

    hey juf klasien .
    ik vind het leuk voor u dat u op vakantie gaat ik hoop wel dat u weer snel trug komt groetjes djaila semhi greop 5 school obs iepen stee

  • 21 December 2006 - 20:39

    Regina:

    Hey Klasien,
    Ik wens je een hele goede reis toe, waarin je veel beleefd.
    Hoop op mooie sappige verhalen!!
    Jammer dat we dan een tijdsie niet op stap kenne, maar hale we wel in... ken ik eerst ff opladen!!
    Zet m op daar, goeie zet!!
    X Regina

  • 22 December 2006 - 18:03

    Rianne:

    Hey wat leuk zeg dat je dat gaat doen!!!! ik wens je heel veel plezier en geniet er van zoiets doe je maar 1 x groetjes rianne

  • 23 December 2006 - 09:06

    Sabine:

    ik zal je ontzettend missen groetjes sabine

  • 23 December 2006 - 09:15

    Bas:

    hey klack, een eigen site?... wat hevig!
    ik zou zeggen geniet er lekker van,lekker feesten! , enne.. ik sms wel ff wanneer ik langs kom groetjes bas

  • 23 December 2006 - 09:34

    Alie:

    Hey meid,geweldig dat je gaat,super!!!lekker genieten daar,maar dat komt wel goed,we zullen je wel ontzettend missen!!groetjes x Alie

  • 23 December 2006 - 21:43

    Feun:

    Hallo Klakkebeest!! Nou, dat zijn leuke plannen!! Spannend hè? Zo reizen we de hele wereld over! Leuke website, hoor!! Veel knuffels vanuit Chili!! Feunebeest.

  • 23 December 2006 - 21:45

    Sieta:

    ik wens jou ook prettige kerstdagen toe en geniet in het nieuwe jaar van je reis naar Australie! heel veel plezier daar! Mijn zus Conny is daar ook een jaar geweest en vond het daar geweldig!! dus als je iets weten wilt,conny zit ook bij mij op hyves! gr. mij

  • 24 December 2006 - 14:31

    Hans:

    Ik leen mijn lekker stuk TIJDELIJK uit aan de inboorlingen in Australië
    om te onderzoeken of ze daar wel op AVI-9 niveau zitten.

  • 25 December 2006 - 13:04

    Jolanda:

    Hey Klasien, ik vind het super dat je dit gaat ondernemen, neem je je tennisracket ook mee???!!!.

    Groetjes Jolanda

  • 26 December 2006 - 12:01

    Marco:

    nou, mooi niet!
    Wie gaat er mee??? Jeroen?

  • 26 December 2006 - 12:29

    J Mulder:

    he klasien,dus je zal er ook even tussen uit.misschien tref je daar rene ook nog wel.nou zou zeggen veel plezier daar en de groetjes.johan

  • 02 Januari 2007 - 20:44

    Obe:

    Ik vind het heel leuk dat je een reis gaat maken en dat je veel plezier hebt in Australië. Groetjes!

  • 09 Januari 2007 - 13:57

    Eva:

    Hoi Klasien!
    Nog een krappe twee weken, en dan is het zover! Je hebt een supertijd uitgekozen om te vertrekken! Hier in nederland is het (weer ;-)) niks... Ik wens je alle plezier en zal van tijd tot tijd zeker je blog gaan lezen. Liefs, Eva

  • 10 Januari 2007 - 18:27

    Cas:

    Klasien fuort. Klasien sykje op 'e computer.

  • 10 Januari 2007 - 18:30

    Tessa:

    Do kinst my fêst net mear ast werom komst. Ik wol folle swierder wurde.

  • 10 Januari 2007 - 22:04

    Patricia:

    Hey Klasien

    Bij deze heel veel succes en vooral veel plezier!
    Ik kom zeker zo nu en dan even kijken en lezen wat je allemaal beleefd!

    Spannend hoor!!

    Groetjes Patricia

  • 11 Januari 2007 - 20:15

    Jordie:

    Hi Klasien!
    Ik ben benieuwd hoe het je in Australie bevalt en ik zal zeker af en toe een kijkje komen nemen hier. Veel plezier en succes!
    Bye,

    Jordie.

  • 14 Januari 2007 - 16:35

    Sieme:

    Juf Klasien. We gaan je missen!!!

  • 15 Januari 2007 - 19:08

    Marjon:

    Haréé Klasien!
    Ik wens je heel veel plezier bij deze geweldige onderneming.
    Goede reis zondag! Ik blijf je volgen via deze site...
    Groetjes,
    Marjon

  • 16 Januari 2007 - 11:08

    Mirjam:

    hey klasien, nog een weekje dan is het zover, het is er vast lekkerder weer als hier gelukkig. Ik zie je denk ik nog wel even in de ph vrijdag even hoi zeggen hoor. En alvast een goede hele lange reis. x mir

  • 18 Januari 2007 - 14:46

    Joke Idsinga:

    Hallo Klasien door het stormachtige weer heb ik je geen goede reis meer kunnen wensen, veel plezier en geniet!!! zal wel lukken. We blijven je volgen hoor! groetjes Joke Idsinga Doei! ook gr van Marrit natuurlijk!

  • 18 Januari 2007 - 16:23

    Renzo:


    Hallo juf Klasien,

    Veel plezier, we zullen je missen en een leuke reis.
    Groetjes van Renzo.
    (en de rest)

  • 18 Januari 2007 - 19:50

    Berthilde:

    He Klak!

    Wat een geweldige uitvinding zo'n site! Blijf ik tenminste op de hoogte van al je wilde avonturen in den vreemde! Pas op met Jack Outback en Appie Aboriginal! Maar als ze lekker zijn,.... go with the flow! Een goede reis zondag en geniet! Kus Berth

  • 19 Januari 2007 - 07:53

    Iris:

    Hoi Klasien,
    kheb je op school niet meer getroffen maar ik wil je even een héle goeie reis wensen en een super fijne tijd down under! Hartelijke groetjes,Iris

  • 19 Januari 2007 - 11:27

    Rik:

    goeje reis en veel sukses.
    groetjes rik.

  • 19 Januari 2007 - 20:03

    Ineke:

    Heee meissie! Ik hou je in de gaten de komende maanden via deze site! Geniet ervan en kom uiteindelijk wel weer veilig terug... :-) Liefs Ineke

  • 20 Januari 2007 - 06:50

    Kasper:

    Goede Reis Juf Klasien.
    Ik hoop dat je geen storm krijgt onderweg.
    En de aarde is niet plat. Dus dat scheelt

  • 20 Januari 2007 - 08:27

    Anne:

    Hoi klasien ik wens je een mooien tocht door
    australie ik hoop alleen niet dat je krokodillen
    tegen komt want die
    bijten je gelijk in je
    bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    groetjes

    Anne







  • 20 Januari 2007 - 13:00

    Anna Jantye:

    hoi juf ben je al ziek me zusje gaat voor een madalje van voetbal

  • 20 Januari 2007 - 13:18

    Henk:

    Heel veel plezier in het land der tegenvoeters.

  • 20 Januari 2007 - 18:18

    Jurjen:

    dag juf klasien veel plezier in australie.

  • 22 Januari 2007 - 16:42

    Nynke & Jelien:

    HEeey juf Klasien
    Ik mis juf heel erg maar de andere juf is ook wel aardig maar ik hoop dat juf het heeel leuk heeft daar in australie.! en als juf een krokodil,koala of een kangaroe ziet wil juf die a.u.b. op de site zetten?? alvast bedankt.!!
    Groetjes Jelien & Nynke de Jong

  • 22 Januari 2007 - 18:15

    Lars Wijma:

    goede reis veel plezier en val niet van de aarde af.gelukig zit er een soort magneet in de aarde die mensen beet kan houden. groetjes ook van heit, mem,emiel en ingmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 22 Januari 2007 - 18:19

    Emiel Wijma:

    hoi juf klasien ik vind het jammer dat je weg benten hoop dat je snel terug komt.

  • 22 Januari 2007 - 21:12

    Ludo:

    He Klak!
    Het is vandaag erg 'leeg' op MSN..Ik hoop da je een goeie reis hebt gehad!! Heel veel plezier en pas op voor die vissen met pijl en boog!
    Groeten van de Snodaard!

  • 22 Januari 2007 - 23:07

    Monique:

    Ik hoop dat je reis goed is gegaan en dat je nu geniet van je vrije tijd. Jij in de hitte , wij in de kou (vriespunt). Pas goed op jezelf. Groet van Monique en ook heel veel groetjes van Dorian (die je heel erg mist, ze heeft op de dag van je vertrek naar alle vliegtuigen gezwaaid), Rowena, NIcoline

  • 23 Januari 2007 - 08:43

    Ingrid Bosma:

    hoi klasien,maak er maar een mooie tijd van.zoiets doe je maar een keer.Als je maar weer heel terugkomt.Anna mist je nu al .groetjes van ons allemaal.ingrid,gooitzen
    anna-jantje
    boukje-ellejacob-rene

  • 23 Januari 2007 - 16:19

    Jurre:

    heeft juf ook bosbranden gezien?veel plezier groetjes van jurre en familie

  • 23 Januari 2007 - 17:13

    Amber Nauta:

    hay juf ben je goed aangekomen? het is hier nu donker bij jou word het net weer licht.groetjes van amber doei mis je

  • 24 Januari 2007 - 05:53

    Jerke En Sieme:

    Hallo Klasien,

    We denken aan je. Petra was gister hier en die mist je ook zo zeker vandaag met de studiedag. Genieten maar!!

  • 24 Januari 2007 - 06:07

    Jerke Sieme:

    Halo KLasien
    wemise je
    we wele
    dat jegauw
    dat je trug komt
    en we sellen je misen
    en veel fotos zien
    GROETEN VAN JERKE EN SIEME

  • 25 Januari 2007 - 15:36

    Reig:

    He Klak, Een fantastische stap van je. You DIDgeriDID it! Geniet ervan en wees trots op jezelf, ben heel benieuwd naar je ervaringen en naar eh.... appy aboriginal. Smok van knoal

  • 26 Januari 2007 - 09:06

    Trudy:

    Hoi Klakkie, eindelijk meld ik mij ook eens. Ik hoop dat je goed bent aangekomen. Wij wensen jou spannende avonturen en willen alles horen!
    Groetjes van Trudy en de jongens.

  • 26 Januari 2007 - 11:16

    Brecht Koornstra :

    Hoi lieve juf Klasien,

    Ik hoop dat je een mooie vliegreis hebt gehad en dat je goed bent aangekomen. Ook heb ik mijn B-diploma voor zwemmen gehaald. Ik mis juf heeel erg, maar ik hoop dat juf het in Australië heel erg leuk en mooi zal vinden. Ik hoop dat juf gauw weer terug komt. Ik en mijn ouders die juf ook missen zullen jouw via deze site volgen. Door het slechte weer heeft mijn moeder geen goede reis aan juf kunnen wensen maar bij deze doet ze het nog even.

    Heel veel liefs en xxx's Brecht Berber Heit Bouwe en Mem Betsie

  • 26 Januari 2007 - 11:26

    Margriet:

    Bedankt voor de gezelligheid die je ons in Melbourne hebt gebracht, ons etentje was super. Ben erg nieuwsgierig of je nog naar de tennis bent geweest en/of de Great Ocean Road gaat doen. Bon voyage meid, geniet er maar lekker van. Ps Thomas vond het niet leuk dat je er vanochtend niet meer was. Groetjes Margriet and the boys.

  • 26 Januari 2007 - 15:24

    Lesley:

    veel plezir

  • 26 Januari 2007 - 18:01

    Marloes:

    lieve juf klasien
    hoe gaat het met juf?
    ik hoop dat alles goed met je is.
    heb je ook al koalabeertjes en kangoeroes gezien?
    heel veel groetjes van marloes

  • 26 Januari 2007 - 18:10

    Floor:

    heeey juf
    hoe gaat het met juf
    met mij gaat alles goed.
    alleen het weer valt tegen
    balen!
    we hadden wel even forst maar dat is nu ook al niet meer en ook nog een klein beetje sneeuw
    ik hoop dat het weer bij juf wat beter is
    heel heel heel veel groetjes van Floor!!!

  • 31 Januari 2007 - 15:43

    Edwin En Linda:

    Ha die Klasien,
    vanuit Bolsward met een vette "miezerige regen"... heel veel plezier en lekker genieten in de zonnos!!!
    Nog krokodillen gezien?
    Groetjes!!!!! Edwin, Linda, Danie en Sanne

  • 31 Januari 2007 - 19:56

    Henk,anny En Marije:

    he die klakkie,
    wat een hevige site is dit. ik hoorde gisteren van bas dat je goed aangekomen bent (tijdens onze wekelijkse sportavond). leuk om te lezen dat het daar super is. we gaan je zeker volgen deze weken.
    geniet ervan!
    groeten van henk, anny en marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Klasien

Op zondag 21 januari vertrek ik voor een aantal weken naar Australië. Mijn reis begint in Melbourne. Op deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen. Ik hoop natuurlijk op een hoop leuke reacties....!

Actief sinds 10 Dec. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 33660

Voorgaande reizen:

02 Mei 2019 - 02 Mei 2019

Roadtrip USA

30 Januari 2017 - 21 Maart 2017

Valencia & Sevilla 2017

01 Februari 2015 - 01 Februari 2015

Sevilla

21 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: